duminică, 9 aprilie 2017

Încă un pic de răgaz, dar timpul este deja aproape

Imagini pentru Dumnezeu cu balanta
16. 03. 2016
Am văzut-o pe Sfânta Fecioară îngenuncheată în faţa Tatălui Ceresc având în mână Cartea Revelaţiei care era deschisă. Dumnezeu şi-a ridicat mâna dreaptă şi a vorbit într-o limbă (poate aramaică), pe care nu am înţeles-o. Profund marcată am văzut cum la cuvântul Domnului, din Cartea Revelaţiei s-au ivit tot mai multe personaje care au păşit în lumea noastră şi împlineau Cuvântul lui Dumnezeu pe care l-a revelat Sfântului Ioan. Mama noastră privea toate acestea cu ochii în lacrimi, deoarece ştia că omenirea nu mai poate să evite dreptatea lui Dumnezeu. Atunci, Tatăl Ceresc a privit cu compasiune spre Regina Lumii, apoi faţa i-a devenit serioasă şi între timp a vorbit aşa:
 „ Fiica Mea, pot şterge păcatele prin sacramentul pocăinţei, dar urmările, nu. Cu acestea, întrega omenire trebuie să dea socoteală pentru ca să recunoască esenţa păcatului. Dar Eu transform şi această cernere spre folosul lor aşa cum am făcut-o şi cu poporul Israel.” În palma stângă a Tatălui Ceresc am văzut o piatră, a cărei greutate îi trăgea în jos mâna şi în acelaş timp mâna dreaptă se ridica. Tatăl a spus aşa: „ Pe măsură ce creşte greutatea păcatului şi trage în jos mâna Mea stângă, se ridică mâna dreptăţii Mele şi dau sentinţa asupra omenirii. Dar nu uit de rămăşiţa poporului Meu căreia i-am promis Lumea Nouă.” Lângă Sfânta Fecioară a apărut Isus şi s-au privit în ochi, iar apoi Fiul i-a vorbit Tatălui: „ Tatăl Meu, omenirea are nevoie de îndurarea Mea. Aceasta este ultimul lor colac de salvare. Mai aştept încă multe suflete să se întoarcă la Mine. Ştiu că ai dat mult răgaz pentru că eşti îndelung răbdător. Mai cer de la Tine încă un pic de timp pentru ca împreună cu ispăşitorii Mei să salvăm şi mai mulţi păcătoşi. Fii îndurător asemeni Regelui cu slujitorii săi!” La care Tatăl a răspuns: „ Bine, Fiul Meu, dau curs cererii Tale, pentru că Te iubesc şi, la fel ca şi Tine, vreau mântuirea oamenilor. În înţelepciunea Mea am hotărât să mai dau păcătoşilor posibilităţi şi apeluri. Cel care profită de ele şi se schimbă, acela se va salva. Dar cel care amână şi nu se preocupă de ele, acela se va pierde.” Apoi Tatăl Ceresc s-a plecat spre Sfânta Fecioară şi din Inima Sa părintească a scos raza dreptăţii şi a rugat-o pe cea mai sfânta fiică a Sa să o aşeze în inima fiecărui ispăşitor. După ce a făcut aceasta şi s-a rugat pentru noi, Sfânta Fecioară ne-a vorbit aşa: „ Fiul meu este Calea, Adevărul şi Viaţa. Calea, reprezintă suferinţa, adevărul - cântărirea sufletului vostru, iar viaţa – este veşnicia. Cei care-L urmează pe Fiul meu, trebuie să treacă prin aceastea pentru a atinge ţelul final al vieţii lor. M-am rugat pentru voi pentru ca atunci când adevărul vă va fi descoperit şi veţi cădea la pământ, să puteţi să vă ridicaţi şi să mergeţi mai departe, aşa ca şi Sfântul Paul.”
Maria Magdalena

Sursa: http://engesztelok.hu/…/1059-meg-egy-kis-haladek-de-mar-koz…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu