sâmbătă, 29 aprilie 2017

Rugăciune de consfinţire a ţării din Din Revelatia Inimilor Unite,Maureen Sweeney, Ohio

Imagini pentru Maureen Sweeney-Kyle,Imagini pentru Maureen Sweeney-Kyle,

Isus:,,....Astăzi am venit pentru a vă familiariza încă o dată cu necesitatea de a consfinţi lumea, Inimilor Noastre Unite."
,,Această consfinţire individuală a ţărilor este ca o jertfă de ispăşire adusă şi o protecţie împotriva atacurilor satanei."
,,Mâna milostivă a Tatălui Meu acordă acest har în mijlocul haosului şi a confuziei ."
Tatăl Ceresc :,,Aceasta este Voinţa Mea Divină.....Spuneţi cu încredere următoarea rugăciune pentru dreptate :
Tată Ceresc, în această clipă prezentă pe care Tu ai creat-o şi ai voit-o, eu ......(nume) consfinţesc prin aceasta inima acestei ţări......(nume) Inimilor Unite ale Sfintei Treimi în unire cu Inima Neprihănită a Mariei.

Dacă suficienţi oameni vor face aceasta şi vor împlini rugămintea Mea, veţi vedea cum guvernele îşi vor schimba treptat politica şi în cele din urmă şi inima lumii se va intoarce la nevinovăţie."

Spuneţi zilnic această mică rugăciune!
Împreună putem salva o ţară ,o lume întreagă!

Din Revelatia Inimilor Unite , Maureen Sweeney, Ohio

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu