vineri, 28 aprilie 2017

Sfânta Fecioară în Venezuela


  Din nou in America de Sud, dar de asta data in Venezuela, Sfanta Fecioara a inceput sa apara, din 1988,  la doi tineri, Jose-Luis Matheus Barboza si Juan-Antonio Gil. Ea li s-a prezentat ca Sfanta Fecioara din Guadalupe, iar mesajele Ei sunt un apel la viata crestina si o pregatire pentru evenimentele pe care Maria si Isus le anunta aproape peste tot in lume.
    CINE SUNT ACESTI DOI VIZIONARI VENEZUELIENI?
  
   Jose-Luis Barboza s-a nascut la 29 iunie 1970 la Maracaibo, al doilea oras ca marime din Venezuela. La cinci luni dupa nastere, ramane fara mama sa care, slabita de boala, decide s-o sfarseasca cu viata. Bunicii sai, tandri si afectuosi, il iau la ei si revarsa asupra lui dragostea pe care o aveau pentru fiica lor. Dupa moartea bunicului, care a avut loc in 1986, familia Barboza tine o novena de Rozarii pentru odihna sufletului sau. Si atunci, pentru prima data, Jose-Luis descopera Rozariul. El isi gaseste mangaierea in aceasta rugaciune, pe care continua s-o recite de unul singur si dupa terminarea novenei, fara ca totusi sa cunoasca bine misterele: "Eu nu cunosc primul mister de bucurie, dar Tu, Maica Sfanta, il cunosti bine. Tatal nostru care esti in Ceruri..."
   In 8 septembrie 1989, in sarbatoarea Nasterii Sfintei Fecioare, Jose-Luis incepe sa primeasca locutiuni de la Preacurata. In timpul pregatirilor pentru sarbatoare, Jose-Luis, printr-o rugaciune personala, o invita pe Fecioara Maria sa fie prezenta:
   "Vino, Maica Sfanta, caci, la urma urmelor, de ce sa organizezi o sarbatoare a aniversarii cand Sarbatorita nu este prezenta?"
   El nu stie in ce masura ii va fi ascultata rugaciunea! Cand el si prietenii lui s-au hotarat sa inceapa rozariul, Jose-Luis a fost desemnat sa recite al cincilea mister de slava. Cand i-a venit randul, a simtit, fara sa stie de ce, o imensa bucurie si o senzatie ca se va intampla ceva extraordinar si apoi a simtit cum o raza de caldura-i atinge inima. Si a auzit o voce, dulce, feminina, ca-i spune: "Am sosit!"
   El a hotarat sa nu le spuna prietenilor sai nimic. Cu toate acestea, dupa terminarea Rozariului, acestia s-au apropiat de el pentru a-i descrie ce au remarcat in timpul recitarii ultimului mister de slava si anume,  ca chipul sau stralucea de o mare bucurie, care nu le-a scapat.
   Pe langa aceasta, cativa dintre prietenii sai au vazut o femeie foarte frumoasa, imbracata in alb stralucitor, care a intrat in camera si s-a asezat in spatele lui pentru a se ruga Rozariul. Cand acesta s-a termiant, Ea a disparut in mod misterios.
   Aceasta prima aparitie a fost urmata de multe altele.
   Juan-Antonio Gil s-a nascut la 25 octombrie 1970 intr-un satuc din Anzi numit Cuicas, in Statul Trujillo.
   Copilaria sa a fost trista si coplesita de caminul distrus al parintilor sai. In decursul anilor, Juan-Antonio incepe sa aiba vise stranii. Uneori Cristos ii vorbeste despre viitor si despre ceea ce asteapta de la el; alteori este randul Fecioarei Maria sa-i apara in vis pentru a-l anunta ca, intr-o buna zi O va vedea  nu numai in vis.
   La varsta de treisprezece ani este alungat de acasa si, timp de patru ani, duce o viata grea, trista, solitara. In decembrie 1987 are un vis. El vede o doamna imbracata intr-o rochie de un alb orbitor, care-i spune cu mare blandete: "Baiatul meu, Mama mea care este si Mama ta, este la o ferma. Du-te si caut-o!"
   Cine este aceasta doamna in alb? Juan-Antonio nu stie. Dar afla ca ferma care i-a fost indicata este un loc in care Maica Sfanta ii apare regulat unei mame dintr-o familie.
   La inceputul lui 1988, Juan-Antonio calatoreste spre aceasta ferma. Cu putin inainte de a ajunge, el se opreste in fata unei gradini in care o persoana taia niste trandafiri. Dupa ce a salutat-o, Juan-Antonio o intreaba despre locul aparitiilor. Aceasta persoana-i ofera cu amabilitate patru trandafiri de culori diferite: unul alb, unul galben, unul rosu si unul roz. Ajuns la ferma, Juan-Antonio intra, cu numerosi pelerini,  intr-o camera in care au loc aparitiile. El observa, plasata intr-un loc la vedere, o statuie a Mariei. Juan-Antonio se grabeste sa depuna florile la picioarele acestei statui cand, deodata, in prezenta asistentei, trandafirul alb se volatilizeaza inca pe cand se afla la el in mana. Surprins si inspaimantat, el lasa sa-i cada din mana ceilalti trei trandafiri, in timp ce numerosi pelerini ii spun: "Nu te teme! L-a luat Sfanta Fecioara! Roaga-te!"
   La 26 iunie 1988,  Fecioara Maria ii comunica un mesaj de o deosebita importanta si, pentru prima data, ii explica ce doreste de la el:
   "Micutul Meu, vreau sa te pregatesc pentru o mare misiune pe care Fiul Meu Isus vrea ca tu s-o indeplinesti in lumea intreaga, ducand mesajul Lui si al Meu."

   INTALNIREA CELOR DOI VIZIONARI
   _______________________________
   Intalnirea dintre Jose-Luis si Juan-Antonio a avut loc in 1989, intr-o biserica din Maracaibo.  Sfanta Fecioara le-a cerut sa-si uneasca fortele pentru a raspandi in lumea intreaga, chemarea Sa urgenta adresata omenirii.
   EI VORBESC FRANCEZILOR
   _________________________
   De ce, se va intreba lumea,  trimite Fecioara Maria doi mesageri din continetul sud-american, sa duca mesajul Sau in Franta?
   In februarie 1997, cei doi tineri primesc misiunea de a merge in luna octombrie in Franta, pentru a duce chemarea urgenta la convertire. Sfanta Fecioara Maria adauga ca doreste ca francezii sa stie ca va fi Ea Insasi alaturi de cei doi mesageri sub titulatura "Maica Domnului de la Guadalupe". De ce aceasta titulatura mexicana din secolul XVI? Autorul acestui articol nu pretinde sa cunoasca cu certitudine raspunsul. Totusi, cine aprofundeaza simbolismul imaginii miraculoase imprimata pe tilma de la Tapayec, poate incerca sa dea urmatorul raspuns:
   Sa observam mai intai ca sec. al XVI-lea este secolul reformei, perioada in care Biserica Catolica a pierdut milioane de credinciosi, deveniti protestanti. Paradoxal, este si epoca in care Maica Domnului de Guadalupe aparea indianului Juan Diego in Mexic, unde avea sa converteasca peste trei milioane de indigeni, la credinta catolica. Sa adaugam ca insusi simbolismul imaginii miraculoase de la Guadalupe, ne spune multe:
   Femeia desenata pe tilma de indian, este fara indoiala Femeia din Apocalips: "Un mare semn a aparut pe cer; o femeie imbracata in soare, cu luna sub picioare;  12 stele ii incoroneaza capul. Ea este insarcinata..." (Apoc. 12, 1-2).
   Fecioara de la Guadalupe este insarcinata. Dupa ce vedem acest lucru? Din faptul ca centura pe care o poarta este tipica cu cea purtata de femeile indiene insarcinate. Mesajul principal adus indienilor din sec. al XVI-lea, era de a inceta jertfele omenesti, mai ales jertfele de copii oferiti, aruncati in foc pentru zeul soarelui.
   In societatea noastra contemporana, copilul care trebuie sa se nasca, este jertfit pe altarul noilor idoli ai oamenilor: comoditatea si egoismul, exteriorizate prin avortul zilnic a mii de suflete omenesti. Asemanarea este izbitoare.
   Cu permisiunea Bisericii lor din Venezuela, cei doi vizionari au intreprins, incepand din  16 octombrie 1997,  misiunea incredintata lor de catre Maica Rascumparatorului si anume,  cea  de a transmite francezilor un mesaj de iubire si o chemare urgenta la convertire.
   Sfanta Fecioara conduce oamenii spre un proces de convertire care nu trebuie sa se termine decat in ora mortii. Acesta, spune Ea,  trebuie sa se bazeze pe cinci instrumente de har:  Euharistia, Evanghelia, rugaciunea, penitenta si spovada.
   Euharistia 
   Fecioara Maria vine sa reafirme prezenta reala a Fiului Sau Divin, in Sfantul Sacrament al Altarului: "Euharistia este cu adevarat Trupul si Sangele, Sufletul si Dumnezeirea Fiului Meu - Isus Cristos. Multi oameni, intr-un viitor apropiat,  vor spune ca Euharistia este un simbol fals si ca Evanghelia este o inventie a oamenilor si nu Cuvantul Adevarului, al Lui Dumnezeu. Va spun aceasta pentru ca atunci cand se va intampla, sa fiti gata sa infruntati acele momente grele."
   Maria adauga ca Sfanta Liturghie este rugaciunea ce mai desavarsita si implinita care exista, si de aceea,  Maica Cereasca ne invita sa invocam Duhul Sfant inainte de celebrarea euharistica, pentru ca El sa intareasca credinta noastra in acest Sacrament. La sfarsitul Liturghiei, Maria ne invita sa prelungim actiunea harului, multumind Lui Isus pentru jertfa Persoanei Sale si sa invocam pe Sfantul Arhanghel Mihail pentru ca el sa apere credinta Bisericii si sa ocroteasca Tronul Lui Dumnezeu pe pamant: tabernacolul.
   Evanghelia
   Tinerii vizionari dau dovada de un echilibru remarcabil transmitand mesaje de o mare amploare si gravitate. Acestea nu contrazic cu nimic Dogma Credintei sau Regulile Magisteriului. Din contra, ele le subliniaza, chemand omenirea sa le urmeze cu iubire, umilinta si supunere.
   "Daca omul ar fi cunoscut Sfanta Evanghelie a Divinului Meu Fiu si ar fi trait-o, aparitiile Mele n-ar mai fi fost necesare astazi."
   Sfanta Fecioara ne incurajeaza mai ales sa cunoastem si sa punem in practica cele 10 Porunci si Evanghelia, caci,  spune Ea, nu poti iubi pe cineva pe care nu-l cunosti si nu poti sa-L cunosti pe Isus Cristos daca nu-I cunosti Cuvantul.
   Rugaciunea
   Jose-Luis Matheus: "Sfanta Fecioara ne-a spus ca rugaciunea cea mai placuta Lui Dumnezeu, dupa Sfanta Liturghie, este Rozariul. Ea ne-a spus, atat mie cat si lui Juan-Antonio, ca - de fiecare data cand ne rugam Rozariul - ii oferim o coroana de 50 de trandafiri - cele 50 de Bucura-Te Marie si 5 ramuri de feriga - cele 5 Slava Tatalui. Cu ele, Sfanta Fecioara, impodobeste Tronul Lui Dumnezeu si mijloceste pentru toate intentiile noastre, pe langa Parintele Ceresc. Ea a mai precizat ca valoreaza mai mult sa facem o singura rugaciune din inima, decat o serie de rugaciuni mecanice. Ea a spus limpede: "Rozariul recitat fara iubire, este un clopot care nu suna... Rugaciunea este foarte importanta! Numai daca omul ar intelege! Daca ar intelege, el s-ar ruga in fiecare zi."
   Penitenta (sau pocainta)
   Sfanta Fecioara invita omenirea sa faca acte de reparare, nu numai pentru propriile slabiciuni, ci si pentru cele ale tuturor pacatosilor din lumea intreaga. Ea ne invita sa postim cu paine si apa, lunea, miercurea si vinerea, de la 6 dimineata pana la 6 seara. Ea ne sfatuieste sa adoptam aceasta practica treptat, incepand cu vinerea. Fecioara adauga ca fiecare persoana stie singura ce trebuie sa faca pentru repararea propriilor pacate.
   Spovada
   Spovada ocupa un loc important in mesajele Sfintei Fecioare. De fapt, Ea invita oamenii sa se apropie de Sacramentul Spevezii, cat mai frecvent posibil, cel putin o data pe luna. Ea adauga: "Spune-le ca, daca vor sa mearga spre desavarsirea sfintenie, e necesar sa se spovedeasca o data la opt zile".
   Maica Lui Cristos ne explica una din tacticile satanei, care consta in a ne face sa credem ca omul nu are nevoie de spovada si cu atat mai putin de spovada in fata unui preot! Sfanta Fecioara adauga: "Nu va lasati inselati, copiii Mei, satana a vrut sa va faca sa credeti ca nu aveti nevoie de preot pentru a va spovedi si ca puteti cere iertare direct Lui Dumnezeu. Preotii sunt, desigur,  oameni ca si voi, pacatosi si imperfecti; totusi ei sunt ministrii Fiului Meu Isus si ei au putere de a absolvi toate pacatele in numele Lui Dumnezeu Cel Atotputernic."
   Dar sa nu uitam iubirea
   Neprihanita explica lui Jose-Luis Matheus: "Copilasule, daca primesti Trupul Fiului Meu Dumnezeiesc in fiecare zi, daca te rogi Rozariul, daca te spovedesti si cunosti Poruncile si Scripturile, dar daca nu iubesti, toate acestea nu-ti servesc la nimic. Trebuie sa-i iubesti pe toti fratii tai in acelasi fel, fie ca sunt albi sau negri, bogati sau saraci, si nu trebuie sa ai preferinte decat pentru Dumnezeu, pentru Fiul Meu Isus si, daca o doresti, si pentru Mine."


Doua mesaje primite in Franta
   In 1994, cei doi vizionari fusesera deja trimisi in Franta. La 1 iunie din acel an, in biserica Notre-Dame din Paris, au primit urmatorul mesaj:
   "Copilasii Mei, Eu sunt Mama voastra din Cer, venita in Numele  Unicului si Adevaratului Dumnezeu, Unul in Trei Persoane: Tatal, Fiul si Duhul Sfant.
   Micutilor, vreau sa va invit sa va hotarati pentru Fiul Meu Divin, sa traiti Poruncile Sale in unire si ascultare fata de Biserica Fiului Meu. Dumnezeu a voit, in acest timp, sa-Si adune turma, caci momentul marii purificari a sosit. Veniti, micutilor, in Inima Mea Neprihanita, caci Vointa Tatalui este ca prin Ea, voi sa fiti la adapost in Adevar, adica Dumnezeu M-a  constituit ca Arca in care voi sa fiti ocrotiti de atacurile demonului si, in acelasi timp, feriti de Dreptatea Divina, caci,  daca Aceasta v-ar atinge... cine ar putea sa supravietuiasca? Cine dinte voi, copiii Mei? Implorati indurare si iertare, caci Fiul Meu, care e nesfarsit de  Indurator, vi le va acorda: El cunoaste inimile voastre si stie cand va caiti cu adevarat.
   Copilasilor, de nenumrate ori v-am invitat sa va consfintiti Inimii Mele Neprihanite. Nu intarziati sa traiti acest angajament, caci voi sunteti pe cale sa dati o mare batalie contra diavolului, lumii si voi insiva. Numai daca va scuturati din lanturile lui, veti putea trai in lumina.
   Este momentul in care Dumnezeu cere lumii sa se converteasca. Ca Tata, El vrea sa va faca sa evitati suferinta, dar crimele si ororile ce se comit zilnic, au facut Cupa sa debordeze.
   Copilasilor,  n-aveti timp de pierdut! Trebuie sa folositi bine timpul pe care il mai aveti pentru a castiga  Vesnicia, unde veti fi in prezenta Celui Atotputernic si, de asemenea,  sa castigati multe suflete pentru El.
   Ascultati chemarea Mea, nu va lasati coplesiti de cuvintele Mele. Va iubesc ata de mult, copiii Mei, incat doresc sa va deschid Poarta Cerului pentru ca sa va bucurati de bucuria vesnica, dar voi trebuie sa faceti un efort pentru a o castiga, cu Harul Lui Dumnezeu pe care il obtineti numai in rugaciune, cu sacrificii si iubire.
   Va binecuvantez in Numele Tatalui, al Fiului Meu Dumnezeiesc - Isus, si al Duhului Sfant al Lui Dumnezeu.
   Eu sunt Maria, Neprihanita Zamislire, aceeasi care - cu multi ani in urma -  v-am adus medalia pe care, cu atata iubire, ati numit-o: Miraculoasa.
                                     (mesajul din 1 iunie 1994, dat in Catedrala Notre-Dame din Paris) 
   Si iata, in incheiere,  mesajul pe care Maria l-a dictat in ultima zi a unei campanii de conferinte tinute in Franta, duminica 26 octombrie 1997, in Sala Oreades, la Montsurs (Mayenne).  
   "Copilasii Mei preaiubiti, Eu sunt Preafericita Fecioara Maria, Mama Lui Dumnezeu si Mama voastra, care in aceste zile vin cu micutul Meu Prunc Isus in brate, pentru a vi-L oferi, caci El este Lumina lumii si El doreste in mod special sa lumineze inimile voastre pentru ca sa puteti vedea cu claritate maretia Iubirii Lui Dumnezeu.
   In aceste zile, dragi copii,  vreau sa va dau binecuvantarea Mea materna si sa va cer sa traiti mesajele Mele cu iubire si sa lucrati pentru a le raspandi pretutindeni in lume si, in mod special, de-a lungul intregii voastre tari, care e foarte mult iubita de Dumnezeu.
   Dumnezeu doreste salvarea tuturor copiilor Sai. Voi sunteti chemati sa fiti faclii aprinse care trebuie sa duceti Lumina pe care ati primit-o, la fratii vostri care asteapta.
   Dragi copii, Eu sunt multumita de voi. Va multumesc pentru ca ati venit sa Ma intalniti si pentru a va deschide inimile la Harul Lui Dumnezeu.
   Eu raman cu voi in aceste zile, intr-un mod special. Isus imi permite sa ating inimile voastre pentru a le conduce ca pe oitele turmei Mele, pe drumul sfinteniei.
   Copiii Mei, va pastrez pe toti in inima Mea Neprihanita si va dau binecuvantarea Mea materna, voua si tarii voastre, in Numele Lui Dumnezeu Tatal, al Lui Dumnezeu Fiul si al Lui Dumnezeu Duhul Sfant."
Mesajul din 19 noiembrie 1997, dat in Florida (S.U.A.)
   Cei doi vizionari venezuelieni isi continua misiunea prin lume:
   "Copiii Mei preaiubiti,
   Eu sunt Preafericita pururea Fecioara Maria, surasul Tatalui Vesnic, blanda briza care va racoreste sufletele cu placutul parfum al Iubirii adevarate a Celui care, fara rezerva,  S-a oferit pentru voi, pe Cruce.
   Torentul de haruri pe care Dumnezeu il revarsa asupra omenirii, este imens. Fiti dispusi sa-l primiti caci, va spun cu adevarat, multi oameni traiesc in bezna si, in ciuda faptului ca stiu bine ca trebuie sa mearga spre Lumina, ei prefera sa se conformeze lumii, ramanand in intuneric, de teama exigentelor pe care le-ar antrena pentru ei faptul de a intra in Lumina si de a iesi din intuneric.
   Dragi copii, daca ati intelege maretia Iubirii Lui Dumnezeu, daca ati putea doar sa va deschideti - chiar si numai o clipa -  sufletele,  spiritele si inimile la tandretea infinita a Iubirii Induratoare a Tatalui, aceste temeri ar disparea si ati fi primiti cu blandete si delicatete de Cel care este Bunul Pastor care-Si da viata pentru oile Sale, Fiul Meu Preaiubit, Isus Cristos.
   N-ati putea avea nimic mai frumos decat harul de a-L iubi pe Dumnezeu din toata inima voastra! Nici o bucurie pamanteasca nu v-ar face asa de fericiti ca Iubirea Lui Dumnezeu si, desi va este dat sa gustati unele bucurii si clipe de fericire in aceasta lume, bucuria voastra nu este deplina daca nu-L aveti pe Dumnezeu.
   Copiii Mei, va invit sa nu fiti lasi, ci sa va lasati condusi asa cum copilasii se lasa dusi de mana de catre parintii lor. Pe cat este de adevarat ca omenirea si-a rasturnat valorile si L-a uitat pe Dumnezeu, tot atat de sigur este ca Eu, Maria, Mama Luminii, vin sa va chem sa traiti in Lumina Adevarului. Si cum Eu sunt Mama voastra, va voi invata, asa cum sunt invatati copilasii si va voi conduce astfel pe drumul placut al Iubirii, al adevaratei Iubiri.
   Copiii Mei, poate ca, privind exemplele fratilor vostri, sfintii, va vedeti voi insiva mici; dar vi se pare, in acelasi timp, ca puteti ajunge sa invingeti pacatul vazand trepte atat de inalte de virtute si atata eroism atins de copiii Mei, sfintii. sa stiti ca, totusi, in slabiciunea voastra isi manifesta Dumnezeu Puterea Sa; sa credeti ca, prin Harul Sau, veti reusi sa traiti aceasta atat de necesara si de ceruta sfintenie.
   Copiii Mei din lumea intreaga, va chem pe toti! Veniti la Inima Mea Neprihanita! Veniti sa traiti impreuna cu Mine iubirea adevarata pentru Dumnezeu. Va repet inca o data: Nu va preocupati de ziua de maine; ocupati-va numai sa-L iubiti pe Dumnezeu si sa faceti Voia Sa." Va iubesc pe toti si va pastrez in Inima Mea Neprihanita. Primiti binecuvantarea Mea materna in Numele Lui Dumnezeu Tatal, al Lui Dumnezeu Fiul si al Lui Dumnezeu Duhul Sfant."
Mesajul din 13 mai 1998 (Florida, S.U.A.)
   "Copilasii Mei preaiubiti,
   Eu sunt Maria, Doamna si Regina Sfantului Rozariu, care vin in aceasta zi la voi pentru a va aminti ca trebuie sa va rugati Rozariul in fiecare zi. Rugati-va pentru pace si faceti penitenta pentru convertirea sarmanilor pacatosi.
   Copiii Mei, acest mesaj pe care vi l-am adus cu multi ani in urma, l-am repetat pe intreg pamantul. Dumnezeul Indurarii Mi-a permis sa vin sa ofer omenirii harul convertirii si, in acelasi timp, s-o avertizez de pericolele in fata carora se afla.
   In ciuda tuturor acestora, voi, oamenii, n-ati vrut sa ascultati. V-ati astupat urechile si ati urmat lucrurile lumii, indepartandu-va de rugaciune si de adevarata viata in spiritul iubirii.
   Dragii Mei copii, evenimentele pe care vi le-am anuntat sunt pe cale de a se desfasura, dar voi nu vedeti; voi ascultati, dar nu intelegeti...
   Ca Mama a neamului omenesc, vin sa va invit sa va deschideti inimile Iubirii Lui Dumnezeu. Daca va veti deschide inimile in umilinta rugaciunii, veti intelege si veti primi Adevarul si Lumina Lui Dumnezeu pe care vi le va arata Vointa Sa Divina.
   Dragi copii, uniti-va ca fratii si rugati-va pentru unire in interiorul Bisericii Fiului Meu. Timpurile ajung la final...
   Harurile sunt abundente pentru cei care, cu umilinta, le accepta si le apreciaza.
   V-am avertizat in trecut ca "cel rau" vrea sa rapeasca din inimile voastre harurile pe care Domnul vi le-a dat. Dar voi n-ati facut uz de Mine; de aceea, numeroase inimi s-au racit. Din acelasi motiv, unii dintre voi n-ati progresat in sfintenie...
   Astazi, ca Mama, va cer cu tandrete sa va deschideti Spiritului Iubirii. Nu permiteti ca gandurile prostesti, pe care "cel rau" vrea sa le semene in fiecare dintre voi, sa va indeparteze si sa va distraga de la a urma Lumina si Adevarul.
   Dragi copii, Eu sunt Mama voastra din Cer. Sunt langa voi si va aduc dragostea si duiosia Mea. Daca veti urma cuvintele Mele, veti putea intelege ceea ce v-am spus.
   Va pastrez in Inima Mea Neprihanita si va dau binecuvantarea Mea in Numele Lui Dumnezeu Tatal, al Lui Dumnezeu Fiul si al Lui Dumnezeu Duhul Sfant."
                                                                            ("Stella Maris" nr. 340)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu