vineri, 28 aprilie 2017

Sunt Cel ce sunt



Cei care încă dormiţi,
Vă veţi trezi îngroziţi,
Într-o stare alarmantă,
De cum aţi fi traşi pe roată.

Nu o să vedeţi, n-o să înţelegeţi,
Ce trăiţi şi unde sunteţi.
Din Inima Mea vă spun:
V-aţi făcut carne de tun.

Din iubirea Mea de Tată,
Vă spun pentru ultima dată.
În zadar am strigat la voi,
Aţi fost muţi şi ca de sloi.

Cine credeţi că vă spune,
Acum aceste cuvinte?
Sunt Cel ce sunt şi am fost,
Şi voi rămâne pe veci.

N-a fost, nu-i şi nici va fi,
Ca Mine de a domni,
Peste tot ce am creat,
Stăpânul cel Preaînalt.

Sunt Stăpân pe orice vreme,
Şi pe tot ce nu se vede.
Scrie, Antoane, să rămână,
La lumea care o să vină.

Cea care acum ascultă,
Va învinge pe redută,
Cu ostia, postul, ruga,
Vor fi cei primind cununa,

Biruinţei şi a dreptăţii,
Veşnică a libertăţii,
Sus în cer sau Paradis,
Că aşa Eu v-am promis.

         joi, 27.04.2017, ora 20,39 A Ciobanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu