marți, 19 septembrie 2017

Revelaţie dată Mariei Magdalena în 25 iunie 2017

Ulcioarele cereşti
Domnul mi-a arătat şapte ulcioare pline cu haruri. Aceste haruri reprezentau darurile Duhului Sfânt: înţelepciunea, înţelegerea, bunul sfat, cunoşterea, tăria, evlavia, frica de Dumnezeu. Îngerii şi însăşi Maica noastră Cerească luau neîncetat din aceste ulcioare şi dăruiau haruri sufletelor, ca de exemplu celor muribunde. Am văzut că ulcioarele se umpleau mereu. Aşadar,nu se goleau niciodată. Isus a venit lângă mine şi mi-a spus:
„Harurile sunt pregătite şi niciodată nu se vor termina. Puteţi lua din ele cu îmbelşugare, trebuie doar să cereţi. Iubirea Mea pentru voi este nemărgintită! Nu aş priva nici un suflet de iubirea Mea şi de harurile Mele. Însă Inima Mea este tristă fiindcă omenirea îşi întoarce faţa de la Dumnezeu şi nu profită de posibilităţile care i se dau pentru a se converti. Adevărata esenţă a păcatului este atunci când iubirea este refuzată. (când se întoarce spatele iubirii – n tr.). Copila Mea, nenumărate suflete sunt însetate de iubire şi de pace. Dar trebuie ispăşire pentru păcatele omenirii, întrucât cu fiecare păcat ofensaţi Sfânta Treime şi-i oferiţi putere satanei ca să stăpânească asupra voastră şi asupra omenirii. Fără încuviinţarea omului la păcat, îngerii căzuţi nu pot face nimic. Aţi câştigat darurile Duhului Sfânt prin sacramentul mirungerii, însă cu cât păcătuiţi mai mult, cu atât mai mult aceste daruri pălesc din cauza umbrei păcatului. Cereţi în fiecare zi de la Mine să vă întăresc prin virtuţi. Sfinţii au strălucit în viaţa Bisericii datorită virtuţilor. Vreau ca şi voi să fiţi neclintiţi în exersarea virtuţilor prin intermediul cărora puteţi conduce multe suflete la Mine. Nu doar cu puterea rugăciunii să încercaţi a-i converti pe cei din anturajul vostru, ci şi cu puterea faptelor! Adevăr vă spun, că oamenii învaţă mai mult din faptele săvârşite cu iubire, în linişte şi smerenie, decât din orice altceva.”
Maria Magdalena

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu