sâmbătă, 24 februarie 2018

Ascultați ce Tatăl spune



Lăsați totul, vă anunț,
Și așezați-vă-n genunchi,
Cât mai trăiți și puteți,
Că timp n-o să mai aveți,

Cum ați avut și a fost,
Mult, dar fără de folos.
Ce v-am rugat, n-ați făcut,
Iată, timpul a trecut.

Cine credeți că vă spune,
În genunchi la rugăciune?
Sunt Cel ce-i primordial,
Și cu cel mai mare grad,

Dumnezeu Cel Preaînalt,
Care e din veac în veac.
V-am educat, v-am crescut,
Ca niciunul a fi pierdut,

De la Adam până acum,
Care-i capătul de drum,
Cum la timp, așa la lume,
A nu fi mai multe turme.

De Paradis v-am vorbit,
Și de iad că-i tare adânc;
Și de ceruri, nouă sunt,
Ca s-ajungeți cât mai sus.

V-am dat cartea, v-am dat cler,
Ca voi s-ascultați de el.
N-ați citit, n-ați ascultat,
Cum în față o să-Mi stați?

Și drepți ca o lumânare,
Câți veți fi atunci în stare?
Clipa poate fi oricând,
Că ce-am spus rămâne sfânt,

Cum în cer și pe pământ.
Pentru asta vă anunț,
Că pecețile le deschid,
Prin îngerii ce îi trimit.

Începutul s-a văzut,
Când prima am desfăcut,
Cu război, cu foc și apă,
Dar e nimica toată,

Cum de acum ce urmează,
Ce mare și grea pedeapsă!
După Semn, Confesiune,
Anticrist cu cipul vine.

Cei ce n-au și nici nu vor,
Să aibă asupra lor
Pecetea care v-am dat,
Nu vor putea fi salvați.

E un dar cum n-a mai fost,
Ca să vă salvez pe toți.
Cei ce n-aveți, întrebați,
Veți găsi de căutați,

Ca să nu vă prindă timpul,
Fără ea vă pune cipul.
Ascultați ce Tatăl spune:
Dau peceți la-ntreaga lume.

Nu vă-ngrijorați de bani!
V-am spus, ca un dar vă dau,
Doar să vreți ca să primiți,
Acum cât mai este timp,

Poate o zi, o săptămână,
Sau în următoarea lună.
E un dar cu așa valoare,
Că nu are asemănare!

De o purtați asupra voastră,
Cel rău nu vă mai atacă.
Trupul îl puteți salva,
Și sufletul, tot așa.

V-a vorbit Tatăl din cer,
Prin Anton ce-i mesager.
De pecete faceți rost,
Am pregătit pentru toți.

Nu mai stați, nu zăboviți,
Căutați ca s-o primiți.
Este ultimul semnal,
Care încă îl mai dau,

 Ca lui Noe, ca lui Moise,
Acum toți s-aveți pecete.
     vineri, 23.02.2018, ora 21:47 Anton Ciobanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu