joi, 8 februarie 2018

Sunt Isus ce vă vorbesc


Sunt Isus Mântuitorul,
Şi vorbesc la tot poporul,
Despre timp, lume şi vreme,
Şi atât de multe semne,

Cum pe apă, pe pământ,
Tot aşa şi în văzduh.
Aţi înebunit cu toţii,
Şi aţi luat-o pe calea morţii.

Nu auziţi, nu vedeţi,
Cât de multe se petrec,
Că-i gata să izbucnească,
Al treilea război să înceapă,

Mondial şi cel mai grav.
Să fiţi atenţi la semnal:
Când veţi vedea escadrile
De avioane pe sus să umble,

Câutaţi cât mai degrabă,
Ca să ajungeţi acasă.
Cât de cât vă va ajuta,
Nu-i cum ca afară a sta,

Că va începe o ploaie
Cu bombe curgând şiroaie,
De la un capăt la celălalt,
Pe pământ în lung şi-n lat.

V-a spus Mama, spun şi Eu:
Începe timpul cel greu,
Care spre voi se îndreaptă,
Pentru a voastră răsplată.

Mama plânge, Eu aştept
Cu Semnul să cobor jos.
Toate-s la limită, start,
Doar clipa de declanşat.

Întâi apasă butonul,
Tatăl ce trimite Semnul,
După care celelalte toate,
Anunţate prin mesaje,

Din trecut şi de acum,
Prin profeţii ce-am vorbit.
Staţi mereu cu mintea trează!
Şi ochii deschişi ce-or să vadă,

Urechile ce-or să audă,
Gura va rămâne mută.
Doar la Domnul de strigaţi,
Glasul o să-l căpătaţi.

Din ce pân’ acum v-am spus,
Voi n-aţi ascultat nimic,
Aruncând grele şi grave fapte,
Şi cele mai mari păcate.

Înapoi vi se întorc toate,
În avioane încărcate,
Cu bombe ce au otravă,
Puţină lume mai scapă.

Natură, aer, apă, pământ,
Totul va fi otrăvit.
Animale, plante, om,
Pământul va fi pustiu, gol.

Cum aţi refuzat voi totul,
Ce putea a salva Domnul!
Natura, aerul, pământul, omul,
De-aţi fi ascultat de Domnul,

Care a strigat zi şi noapte,
Că vine şi e aproape...
Trei zile şi nopţi la rând,
Va fi beznă pe pământ.

M-am recomandat, sunt Isus,
Prin Anton la lume am spus,
Celor ce vor auzi sau citi,
Despre ce de-acum va fi.


         7.02.2018, ora 16:57 Anton Ciobanu

Un comentariu: